اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

فارس من| اعتراض به شهریه خوابگاه‌ هاى خودگردان باوجود تعطیلی/ کدام دانشجوها در کرونا کمک هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «اعتراض به شهریه خوابگاه‌هاى خودگردان در شرایط کرونایى»، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. خبرنگار فارس این مطالبه را پیگیری کرده است.

فارس من| اعتراض به شهریه خوابگاه‌ هاى خودگردان باوجود تعطیلی/ کدام دانشجوها در کرونا کمک هزینه بلاعوض اجاره می گیرند؟

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه با عنوان «اعتراض به شهریه خوابگاه‌هاى خودگردان در شرایط کرونایى»، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

این کاربران نوشته اند: «در حالى که در ترم بهمن سال ٩٨ به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام قرنطینه عمومى و تعطیلى دانشگاه‌ها، دانشجویان خوابگاهى عملاً هیچ استفاده‌اى از خوابگاه نکرده‌اند یا زمان خیلى کمى در حد کمتر از ۱۰ روز آنجا بوده‌اند، براى تخلیه خوابگاه و بردن وسایل شخصی‌، از آنها اجاره‌بهاى کامل طلب شده است.»

*پیگیری خبرنگار فارس از دستگاه مربوط 

خبرنگار فارس این موضوع را از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری کرد.

الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهارداشت: درباره دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی به دانشگاه کمک می کنیم تا این کمک در اختیار دانشجویان مشمول قرار بگیرد.

وی توضیح داد: کمک به صورت کمک بلاعوض است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان این کمک را به صورت مستقیم به دانشجو پرداخت می کند یا به دانشگاه‌ می پردازد که دانشگاه به دانشجو پرداخت کند.

منیری تاکید کرد: برای استفاده از این حمایت، دانشگاه ها مشخصات دانشجو و خوابگاه را در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار می دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول